Sıkça Sorulan Teknik Sorular

  • Fatura Aktarımı

    • Bazı Faturalarımı Göremiyorum

      E-Faturadan, fatura aktarımını, fatura tarih aralığını girip tekrar başlatın. Fatura listesi geldikten sonra tekrar tarih aralığını giriniz, tarihin alt kısmında ki menülerden "Daha önce Aktarılmış Faturalar" menüsüne tıklayarak fatura numaranızı görebilirsiniz. (Bu yöntem Eczanem Programı için geçerlidir)
    • Efatura Şifresi

      E-fatura şifresini Eşubeden Kullanıcı İşlemleri Menüsü altında Kullanıcı Yönetimi menüsünden Servis Kullanıcısı (Fatura Aktarımı) başlığı altında bulunan Yeni Parola Üret butonunu kullanarak oluşturabilirsiniz.
    • Hiç Bir Faturamı Göremiyorum

      E-fatura entegrasyon şifresini güncelleyerek sorunu giderebilirsiniz. Efatura Entegrasyon şifresi güncellemesi için ; Eşubeden Kullanıcı İşlemleri Menüsü altında Kullanıcı Yönetimi menüsünden Servis Kullanıcısı (Fatura Aktarımı) başlığı altında bulunan, -99 ile biten servis kullanıcı adını ve Yeni Parola Üret butonunu kullanarak oluşturduğunuz şifreyi Eczane programındaki e-fatura kullanıcı adı ve şifre giriş alanlarına giriniz.
  • İade

    • Karekodun Fatura Bilgisine Ulaşılamıyor

      Okutmuş olduğunuz karekodda Seri numarasının bitimi ve Miadın başlangıcında 17 rakamının önünde - işareti var ise karekod tanınmaz ve fatura bilgisine ulaşılamaz. Karekod içerisindeki - işaretini silerek bu sorunun önüne geçebilirsiniz.
  • İnternet Şube

    • Şifremi Unuttum

      İnternet Şube giriş şifrenizi kaybettiğiniz veya unuttuğunuz durumlarda şifre ekranında Parolamı unuttum butonuna tıklayarak tekrardan oluşturabilirsiniz. Parola Unuttum butonuna tıkladığınız kullanıcı adı ve eposta giriş ekranı gelecektir. Kullanıcı adı ve sistemde kayıtlı olan eposta adresinizi girerek gönder butonuna tıklayınız. Butona tıkladıktan sonra girmiş olduğunuz mail adresi eğer sistemde kayıtlı ise şifre değiştirme linkini içeren bir eposta alacaksınız. Buradaki linke tıklayarak şifrenizi değiştireceğiniz sayfaya yönlendirilirsiniz. Bu sayfa kullanıcı adınızı ve yeni şifrenizi yazarak şifrenizi yenileyebilirsiniz. Şifre sıfırlama mail önemsiz, spam, gereksiz kutusuna düşebilir. Parola sıfırlama epostası gelmediyse önemsiz, gereksiz veya spam kutularını kontrol etmeyi unutmayınız.
    • Acil Sipariş Normal Siparişe Düşüyor.

      Eğer acil siparinizin normal siparişe düşmesi söz konusu ise;

      Öncelikle sipariş verirken adet girdiğiniz aşamada (Sepete Atmadan önce) kamyon işaretine tıklayıp En Yakın Sevkiyat seçeneğini acil seçmeyi unutmayınız. Sepete attıktan sonra yapılan seçim geçerli değildir. Eğer bu işlemi doğru yaptığınız halde acil sipariş normale düşüyorsa aşağıdaki işlem adımlarını takip ediniz.

      Kullanmış olduğunuz tarayıcıda önbellek ve çerez(Cookies) temizliği yapmanız sorunu bu giderecektir.

      İnternet Explorer 11 ve Altı Sürümlerde Önbellek ve Çerez Temizliği

      İnternet Explorer menülerinden (Menüler görünmüyorsa F10 tuşuna basarak gösterebilirsiniz) Araçlar menüsü altında İnternet Seçenekleri menüsüne giriniz. Gelen pencereden Sil Butonuna tıklayınız, yine gelen pencereden en üstte "Sık Kullanılanlar Web sitesi verilerini koru" kutucuğunu boşaltıp, 2. ve 3. sırada olan "Geçici İnternet Dosyaları" ve "Tanımlama Bilgileri ve Web Sitesi verileri" seçeneklerinin kutucuklarını dolduruyoruz. Diğer geri kalan seçeneklerin seçilip seçilmemesinin önemi yoktur isteğe bağlıdır. Gerekli seçenekleri seçtikten sonra Sil butonuna tıklıyoruz. Silme işlemi duruma göre uzun veya kısa sürebilir. Silme işlemi bittikten sonra İnternet Explorerın alt tarafında silme işlemi bitmiştir diye uyarı gelecektir. Bu uyarının ardından İnternet Explorerı kapatıp açtıktan sonra işlem tamamlanır.

      Chrome da Önbellek ve Çerez Temizliği

      Chrome açık iken klavyeden CTRL + H tuşlarına beraber basılır. Gelen sayfanın sol tarafında bulunan "Tarama Verilerini Temizle" butonuna tıklanır. Gelen pencerede üst tarafta bulunan kutucuktan "En Baştan" seçeneği seçilir. Ardından 3. ve 4. sırada olan "Çerezler ve Diğer site verileri" ve "Önbelleğe alınan resimler ve dosyalar" seçilirek Tarama verilerini temizle butonuna basılır. Silme işlemi bittikten sonra pencere kendini otomatik kapatacaktır. Chrome kapatıp açtıktan sonra işlem tamamlanmış olur.